به آسان پرستا خوش آمدید
آسان پرستا وب سایت فروشگاهی ساخته شده با سیستم فروشگاهی پرستاشاپ می باشد و هدف از پیاده سازی این فروشگاه فروش محصولات تخصصی پرستاشاپ در یک بستر حرفه ای می باشد. در این فروشگاه ماژولها ، قالبها و ابزارهای مورد نیاز برای طراحی و راه اندازی فروشگاه های حرفه ای پرستاشاپی ارائه می گردد.
درخواست ماژول و قالب
درخواست خدمات طراحی
ماژول Team & Task Manager 1.2.1- مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ
ماژول مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ با نام تجاری Team & Task Manager Module برای برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت وظایف و اختصاص زمان بیشتر به کار مهمتر
- تاریخ انتشار : 1401/03/21
- تاریخ بروزرسانی : 1401/03/31
- دستهها : محصولات , توسعه دهنده ها , ماژول ها , Advanced Plugins , محصولات پیشنهادی , ماژول های مدیریت پرستاشاپ , ماژول ها و ابزارهای مدیریتی
- تاریخ انتشار : 1401/03/21
- تاریخ بروزرسانی : 1401/03/31
- دستهها : محصولات , توسعه دهنده ها , ماژول ها , Advanced Plugins , محصولات پیشنهادی , ماژول های مدیریت پرستاشاپ , ماژول ها و ابزارهای مدیریتی
((آخرین نسخه تجاری و اورجینال))
ماژول مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ با نام تجاری Team & Task Manager Module برای برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت وظایف و اختصاص زمان بیشتر به کار مهمتر
برای مشاهده آخرین تغییرات اینجا کلیک فرمایید.
برای مشاهده پیشنمایش بخش مدیریت این افزونه کلیک نمایید
برای مشاهده پیشنمایش بخش کاربری این افزونه کلیک نمایید
بررسی اجمالی ماژول مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ
بطور کلی ماژول مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ به شما این امکان می دهد که وظایف را زمان بندی، سازماندهی و مدیریت کنید و زمان بیشتری را برای کارهای مهمتر اختصاص دهید. بطور خلاصه کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد این است که مدیریت خدمات دهی و سرویس دهی به مشتریان را بهبود میدهد و شاخصه های اصلی شامل مورد زیر است:
- کنترل گردش کار تیم خود را مستقیماً از داشبورد خود بدون نیاز به برنامه دیگری در دست بگیرید
- وظایف خود را با توجه به فوریت هر اقدام اولویت بندی کنید
- صرفه جویی در زمان و افزایش بهره وری با مرتب سازی وظایف (سفارشات در حال انجام، موجودی برای پر کردن، تخفیف برای مدیریت و غیره)
- کارها را تنها با چند کلیک ایجاد کنید
- بدون نیاز به ترک صفحه فعلی خود به راحتی به وظایف خود دسترسی داشته باشید
- به هر کارمندی وظایف محول کنید
- وظایف مرتبط با مشتریان، سفارش ها، محصولات را ایجاد کنید و هر بار که آنها را باز می کنید به شما یادآوری شود
- با ایجاد یادآوری برای خود یا برای تیمتان، هرگز کاری را فراموش نکنید
- وظایف پیچیده را به وظایف فرعی تقسیم کنید، مدیریت آن آسان تر خواهد بود و حتی به شما این امکان را می دهد که اعضای مختلف تیم را برای هر کار فرعی تعیین کنید.
با نصب ماژول مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ مشتریان شما چه مواردی را دوست خواهند داشت؟
- تجربه کاربری بهتری را خواهند داشت
- به هیچ وجه مشکلات آنها فراموش نخواهد شد و از خدمات و سرویس های قبل و بعد از خرید بطور باورنکردنی راضی خواهند شد.
ویژگیهای مهم ماژول مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ
نصب و پیکربندی با یک کلیک: ماژول فوراً در داشبورد فروشگاه شما ظاهر می شود
ایجاد وظایف:
- برای هر کار یا وظیفهای یک عنوان اضافه کنید
- یک برچسب با اولویت بالا اضافه کنید
- ایجاد و اضافه کردن یک برچسب برای دسته بندی وظایف (موجودی، حمل و نقل، سفارشات در حال انجام، و غیره)
- ایجاد و اضافه کردن وضعیت برای دسته بندی وظایف (انجام شد، در انتظار، در انتظار و غیره)
- تعیین تکلیف افراد یا کارمندان مسئول
- شرکت کنندگان در کار معین یا وظیفه خاص را تنظیم کنید
- مهلت زمانی تعیین کنید
- تاریخ شروع و پایان کار مدنظر را تنظیم کنید
- یک کار را با مشتری، سفارش یا محصول خاصی مرتبط کرده و به آنها تخصیص دهید. هنگام باز کردن هر مشتری، سفارش یا محصولی که حداقل یک وظیفه مرتبط با آنها دارد، در صورت عدم اتمام کار، وظیفه را با یک هشدار در صفحه باز میبینید. همچنین یک برچسب در مشتری، سفارش، محصول ظاهر میشود تا اگر یک کار یا وظیفهی تعیین شده داشته باشد به کاربر اطلاع دهد.
- یادآوری های نامحدودی ایجاد کنید که می تواند برای شرکت کنندگان، مسئول، خود یا ایجاد کننده وظیفه ارسال شود
- وظایف فرعی نامحدود ایجاد کنید (وظایف فرعی همه گزینه هایی را دارند که یک کار یا وظیفه معمولی دارد)
- برای هر کار، نظرات یا اطلاعات اضافی را در بخش «جزئیات» اضافه کنید
- می تواند وظایف تکراری را به گونه ای تنظیم کند که یک کلون از کار در یک بازه زمانی مشخص ایجاد شود
- دارای اعلانها/هشدارهای زنده ایمیل/داشبورد
- برای مدیریت راحت تر، وظایف باید در پایان روی "پایان یافته"تنظیم شوند
- وظایف قابلیت این را دارد که فقط توسط شرکت کنندگان / مسئول / ایجاد کننده دیده شود
- وظیفه می تواند تعداد نامحدودی نظرات/پاسخ داشته باشد
- وظیفه فقط توسط یک کارمند با نمایه مدیر قابل حذف است
- همه شرکت کنندگان در یک کار خاص زمانی که مهلت یک کار نزدیک می شود مطلع می شوند
- اعلان داشبورد وظیفه فردی است و تا زمانی که کارمند آن را به عنوان خوانده شده علامت گذاری نکند ناپدید نمی شود
فهرست وظایف یا لیست کارها:
- وظایف میتواند فقط توسط شرکت کنندگان / مسئول / ایجاد کننده دیده شود
- لیست وظایف دارای چندین فیلتر است و می تواند بر اساس گروه ها، وضعیت ها، وظایف تکمیل شده، کارهای خارج از محدوده (منقضی شده یا شروع نشده) فیلتر شود.
- لیست وظایف را می توان در هر صفحه ای با تکنولوژی آجاکس برای بهترین تجربه کاربری باز کرد
گزینه های پیکربندی ماژول
- می تواند گروه های وظیفه را ایجاد/ویرایش/حذف کرد
- می تواند حالت های وظیفه را ایجاد/ویرایش/حذف کرد
توصیه
بخش مدیریت پرستاشاپ شما نباید هیچ گونه خطای جاوا اسکریپت داشته باشد
موارد جدید در نسخه 1.2.1 (01/11/2021)
- سازگاری ماژول با 1.7.7 بهبود یافته است