افزودن آسان پرستا به صفحه اصلی

close

ماژول Team & Task Manager 1.2.1- مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ

ماژول مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ با نام تجاری Team & Task Manager Module برای برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت وظایف و اختصاص زمان بیشتر به کار مهمتر 

Read moreShow less
999,000 تومان بدون مالیات
قوانین خرید
قوانین خرید از فروشگاه آسان پرستا
عنوانتوضیحات
فروش مجدد آسان پرستا به هیچ وجه اجازه فروش مجدد محصولات و یا اشتراک محصولات در سایت‌های دیگر را به مشتریان خود نمی دهد و خلاف قوانین فروشگاه می باشد و به هیج وجه راضی نمی‌باشد..
گارانتی محصولات آسان پرستا برای محصولات گارانتی 48 ساعته درنظر گرفته و چنانچه اثبات شود که مازول دریافتی از فروشگاه ما اشکال دارد هزینه محصول به مشتری بازگردانده خواهد شد.
پرداخت آنلاین چنانچه هزینه محصولات را بصورت آنلاین و از طریق درگاه های بانکی پرداخت کرده باشید، تایید سفارش نیازی به تماس تلفنی ندارد و بلافاصله محصول خریداری شده قابل دریافت و دانلود می باشد.
پرداخت کارت به کارت چنانچه هزینه محصولات را از طریق روش کارت به کارت پرداخت کرده باشید میبایست از طریق تماس تلفنی پیگیر سفارشات خود باشید و منتظر تایید خودکار سیستم نباشید.
دریافت رایگان بروزرسانی‌ها تنها یکبار هزینه یک محصول توسط مشتری پرداخت می‌شود و برای دریافت نسخه‌های جدیدتر نیازی به پرداخت مجدد نمی‌باشد و مشتریان می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری خود بصورت رایگان نسخه‌های جدید ماژول‌ها و قالب‌ها را دانلود فرمایند.
خروج
Reference:
psm278
تصویر بندانگشتی
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

((آخرین نسخه تجاری و اورجینال))

ماژول مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ با نام تجاری Team & Task Manager Module برای برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت وظایف و اختصاص زمان بیشتر به کار مهمتر 

برای مشاهده آخرین تغییرات اینجا کلیک فرمایید.
برای مشاهده پیشنمایش بخش مدیریت این افزونه کلیک نمایید
برای مشاهده پیشنمایش بخش کاربری این افزونه کلیک نمایید

بررسی اجمالی ماژول مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ

بطور کلی ماژول مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ به شما این امکان می دهد که وظایف را زمان بندی، سازماندهی و مدیریت کنید و زمان بیشتری را برای کار‌های مهمتر اختصاص دهید. بطور خلاصه کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد این است که مدیریت خدمات دهی و سرویس دهی به مشتریان را بهبود میدهد و شاخصه های اصلی شامل مورد زیر است:

  • کنترل گردش کار تیم خود را مستقیماً از داشبورد خود بدون نیاز به برنامه دیگری در دست بگیرید
  • وظایف خود را با توجه به فوریت هر اقدام اولویت بندی کنید
  • صرفه جویی در زمان و افزایش بهره وری با مرتب سازی وظایف (سفارشات در حال انجام، موجودی برای پر کردن، تخفیف برای مدیریت و غیره)
  • کارها را تنها با چند کلیک ایجاد کنید
  • بدون نیاز به ترک صفحه فعلی خود به راحتی به وظایف خود دسترسی داشته باشید
  • به هر کارمندی وظایف محول کنید
  • وظایف مرتبط با مشتریان، سفارش ها، محصولات را ایجاد کنید و هر بار که آنها را باز می کنید به شما یادآوری شود
  • با ایجاد یادآوری برای خود یا برای تیمتان، هرگز کاری را فراموش نکنید
  • وظایف پیچیده را به وظایف فرعی تقسیم کنید، مدیریت آن آسان تر خواهد بود و حتی به شما این امکان را می دهد که اعضای مختلف تیم را برای هر کار فرعی تعیین کنید.

با نصب ماژول مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ مشتریان شما چه مواردی را دوست خواهند داشت؟

  • تجربه کاربری بهتری را خواهند داشت 
  • به هیچ وجه مشکلات آنها فراموش نخواهد شد و از خدمات و سرویس های قبل و بعد از خرید بطور باورنکردنی راضی خواهند شد.

ویژگی‌های مهم ماژول مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ

نصب و پیکربندی با یک کلیک: ماژول فوراً در داشبورد فروشگاه شما ظاهر می شود

ایجاد وظایف:

  • برای هر کار یا وظیفه‌ای یک عنوان اضافه کنید
  • یک برچسب با اولویت بالا اضافه کنید
  • ایجاد و اضافه کردن یک برچسب برای دسته بندی وظایف (موجودی، حمل و نقل، سفارشات در حال انجام، و غیره)
  • ایجاد و اضافه کردن وضعیت برای دسته بندی وظایف (انجام شد، در انتظار، در انتظار و غیره)
  • تعیین تکلیف افراد یا کارمندان مسئول
  • شرکت کنندگان در کار معین یا وظیفه خاص را تنظیم کنید
  • مهلت زمانی تعیین کنید
  • تاریخ شروع و پایان کار مدنظر را تنظیم کنید
  • یک کار را با مشتری، سفارش یا محصول خاصی مرتبط کرده و به آنها تخصیص دهید. هنگام باز کردن هر مشتری، سفارش یا محصولی که حداقل یک وظیفه مرتبط با آنها دارد، در صورت عدم اتمام کار، وظیفه را با یک هشدار در صفحه باز می‌بینید. همچنین یک برچسب در مشتری، سفارش، محصول ظاهر می‌شود تا اگر یک کار یا وظیفه‌ی تعیین شده داشته باشد به کاربر اطلاع دهد.
  • یادآوری های نامحدودی ایجاد کنید که می تواند برای شرکت کنندگان، مسئول، خود یا ایجاد کننده وظیفه ارسال شود
  • وظایف فرعی نامحدود ایجاد کنید (وظایف فرعی همه گزینه هایی را دارند که یک کار یا وظیفه معمولی دارد)
  • برای هر کار، نظرات یا اطلاعات اضافی را در بخش «جزئیات» اضافه کنید
  • می تواند وظایف تکراری را به گونه ای تنظیم کند که یک کلون از کار در یک بازه زمانی مشخص ایجاد شود
  • دارای اعلان‌ها/هشدارهای زنده ایمیل/داشبورد
  • برای مدیریت راحت تر، وظایف باید در پایان روی "پایان یافته"تنظیم شوند
  • وظایف قابلیت این را دارد که فقط توسط شرکت کنندگان / مسئول / ایجاد کننده دیده شود
  • وظیفه می تواند تعداد نامحدودی نظرات/پاسخ داشته باشد
  • وظیفه فقط توسط یک کارمند با نمایه مدیر قابل حذف است
  • همه شرکت کنندگان در یک کار خاص زمانی که مهلت یک کار نزدیک می شود مطلع می شوند
  • اعلان داشبورد وظیفه فردی است و تا زمانی که کارمند آن را به عنوان خوانده شده علامت گذاری نکند ناپدید نمی شود


فهرست وظایف یا لیست کارها:

  • وظایف می‌تواند فقط توسط شرکت کنندگان / مسئول / ایجاد کننده دیده شود
  • لیست وظایف دارای چندین فیلتر است و می تواند بر اساس گروه ها، وضعیت ها، وظایف تکمیل شده، کارهای خارج از محدوده (منقضی شده یا شروع نشده) فیلتر شود.
  • لیست وظایف را می توان در هر صفحه ای با تکنولوژی آجاکس برای بهترین تجربه کاربری باز کرد


گزینه های پیکربندی ماژول

  • می تواند گروه های وظیفه را  ایجاد/ویرایش/حذف کرد
  • می تواند حالت های وظیفه را ایجاد/ویرایش/حذف کرد


توصیه

بخش مدیریت پرستاشاپ شما نباید هیچ گونه خطای جاوا اسکریپت داشته باشد


موارد جدید در نسخه 1.2.1 (01/11/2021)

  • سازگاری ماژول با 1.7.7 بهبود یافته است
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
psm278

مشخصات

نسخه پرستاشاپ
1.6 و 1.7 و بالاتر
ترجمه فارسی
خیر
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
کیفیت
(5)
سازگاری
(5)
این ماژول یک ماژول کارآمد برای برای برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت وظایف و اختصاص زمان بیشتر به کار مهمتر در پرستاشاپ میباشد.

یک نظر جدید ثبت کنید

  • سازگاری:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
ویدیوها

ویدیو ماژول Team & Task Manager 1.2.1- مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ

Team & Task Manager
Team & Task Manager ماژول مدیریت وظایف کارمندان در پرستاشاپ با نام تجاری Team & Task Manager Module برای برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت وظایف و اختصاص زمان بیشتر به کار مهمتر
سایر محصولات این شرکت
ماژول Image: WebP, Compress, Zoom, Lazy load, Alt &More 1.5.75-بهینه سازی تصاویر ماژول Image: WebP, Compress, Zoom, Lazy load, Alt &More 1.5.75-بهینه سازی تصاویر
اضافه به مقایسه
199,000 تومان (بدون مالیات)
(2)
ماژول Image: WebP, Compress, Zoom, Lazy load, Alt &More برای بهینه سازی تصاویر پرستاشاپ بوده و امکاناتی همچون بارگذاری تنبل و زوم تصاویر را هم فراهم می‌کند.
اضافه به مقایسه

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم