Blog navigation

آخرین پست‌ها

مزایا و معایب گارانتی‌ها و سیاست‌های بازگشت کالا برای فروشگاه‌های آنلاین
مزایا و معایب گارانتی‌ها و سیاست‌های بازگشت کالا برای فروشگاه‌های آنلاین
34 بازدید

امروز نویسنده مهمان ما، لیا همیلتون، در TermsFeed، قرار است چند جنبه مهم از سیاست‌های قانونی که صاحبان کسب‌وکارهای...

مطالعه بیشتر
PSD2 SCA اینجاست. آیا سبد خرید شما آماده است؟
PSD2 SCA اینجاست. آیا سبد خرید شما آماده است؟
22 بازدید

اگر شما یک بازرگان هستید که در EEA و بریتانیا فعالیت می‌کنید یا یک صادرکننده کارت در این منطقه هستید احتمالاً PSD2 و...

مطالعه بیشتر
پنج سؤال رایج در خصوص کلاهبرداری تبلیغاتی
پنج سؤال رایج در خصوص کلاهبرداری تبلیغاتی
55 بازدید

در NS8، به شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا از کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال خود بیشترین بهره را ببرند و تأثیر تقلب در تبلیغات را...

مطالعه بیشتر
مالیات بر ارزش افزوده و برگزیت، تغییراتی که بازرگانان باید به آن توجه کنند
مالیات بر ارزش افزوده و برگزیت، تغییراتی که بازرگانان باید به آن توجه کنند
22 بازدید

در تاریخ 31 دسامبر 2020، بریتانیا به طور قطعی از اتحادیه اروپا خارج شد و برگزیت به طور رسمی اعلام گردید. این اقدام...

مطالعه بیشتر
چرا مدیریت رضایت در فروشگاه آنلاین شما نیز اعمال می‌شود؟
چرا مدیریت رضایت در فروشگاه آنلاین شما نیز اعمال می‌شود؟
25 بازدید

همه ما با بنرهای کوکی که به‌محض ورود به یک وب‌سایت ظاهر می‌شوند، آشنا هستیم. گاهی از خود می‌پرسید که چرا به چنین بنری...

مطالعه بیشتر

آخرین نظرات

بلاگ

این ماژول قدرتمندترین ، انعطاف پذیرترین و با امکانات‌ترین ماژول برای راه اندازی وبلاگ در پرستاشاپ می‌‌باشد و هر آنچه که برای ایجاد وبلاگ حرفه‌ای در وب‌سایت خود نیاز داشته باشید توسط آن فراهم می‌باشد.
 
مرتب‌سازی براساس:
  • مزایا و معایب گارانتی‌ها و سیاست‌های بازگشت کالا برای فروشگاه‌های آنلاین
    مزایا و معایب گارانتی‌ها و سیاست‌های بازگشت کالا برای فروشگاه‌های آنلاین
    34 بازدید

    امروز نویسنده مهمان ما، لیا همیلتون، در TermsFeed، قرار است چند جنبه مهم از سیاست‌های قانونی که صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی باید از آن‌ها آگاه باشند را بیان می‌کند. در صورتی‌که هنگام راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خودنگران نحوه بازاریابی و قیمت‌گذاری محصول، ظاهر وب‌سایت و برندسازی خود و راه‌اندازی انواع نرم‌افزارها مانند سبد خرید و پردازش پرداخت هستید. آخرین چیزی که احتمالاً به آن فکر می‌کنید، سیاست‌های قانونی است. به‌ویژه مسائلی که به مشکلات یا بازگشت مشتری مربوط می‌شوند. از همین رو سیاست‌هایی...

    مطالعه بیشتر
  • PSD2 SCA اینجاست. آیا سبد خرید شما آماده است؟
    PSD2 SCA اینجاست. آیا سبد خرید شما آماده است؟
    22 بازدید

    اگر شما یک بازرگان هستید که در EEA و بریتانیا فعالیت می‌کنید یا یک صادرکننده کارت در این منطقه هستید احتمالاً PSD2 و SCA به شما مربوط می‌شود. تاریخ اجرای PSD2 SCA 31 مصادف با دسامبر 2020 است. به این معنی که شما به یک راه‌حل 3-D Secure در فرآیند پرداخت خود نیاز دارید تا از سبد خرید خود محافظت کنید. اگر در بریتانیا هستید، مهلت برای رعایت این قوانین 14 سپتامبر 2021 است. این قوانین در ابتدا برای 14 سپتامبر 2019 برنامه‌ریزی شده بود. با این حال این روند به مارس 2020 به تعویق افتاد. PSD2 به شدت در...

    مطالعه بیشتر
  • پنج سؤال رایج در خصوص کلاهبرداری تبلیغاتی
    پنج سؤال رایج در خصوص کلاهبرداری تبلیغاتی
    55 بازدید

    در NS8، به شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا از کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال خود بیشترین بهره را ببرند و تأثیر تقلب در تبلیغات را کاهش دهند. عموماً سؤالات زیادی درباره اینکه تقلب در تبلیغات واقعاً چیست و چگونه کار می‌کند از کاربران دریافت می‌کنیم. بسیاری از مردم این اصطلاح را شنیده‌اند؛ اما مفهوم کلی آن را گیج‌کننده می‌دانند. برای کمک به رفع این سردرگمی به بررسی پاسخ برخی از رایج‌ترین سؤالاتی که درباره تقلب در تبلیغات می‌شنویم و اقداماتی که می‌توانید در این زمینه انجام دهید، خواهیم پرداخت.

    مطالعه بیشتر
  • مالیات بر ارزش افزوده و برگزیت، تغییراتی که بازرگانان باید به آن توجه کنند
    مالیات بر ارزش افزوده و برگزیت، تغییراتی که بازرگانان باید به آن توجه کنند
    23 بازدید

    در تاریخ 31 دسامبر 2020، بریتانیا به طور قطعی از اتحادیه اروپا خارج شد و برگزیت به طور رسمی اعلام گردید. این اقدام تاریخی تأثیر قابل توجهی بر تمامی فعالیت‌های تجاری بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا و بریتانیا داشت. این رویداد به معنای تأخیر در پردازش بسته‌ها به ویژه در مراحل اولیه و قبل از اینکه کل فرآیند به طور کامل برقرار شود. با ایم حال بزرگترین تغییر مربوط به مالیات است. در این مطلب قصد داریم شما را با این چالش و مشکلات پیش روی آن آشنا کنیم.

    مطالعه بیشتر
  • چرا مدیریت رضایت در فروشگاه آنلاین شما نیز اعمال می‌شود؟
    چرا مدیریت رضایت در فروشگاه آنلاین شما نیز اعمال می‌شود؟
    25 بازدید

    همه ما با بنرهای کوکی که به‌محض ورود به یک وب‌سایت ظاهر می‌شوند، آشنا هستیم. گاهی از خود می‌پرسید که چرا به چنین بنری در وهله اول نیاز داریم؟ دلیل آن بسیار ساده است و شما به طور قانونی ملزم به انجام این کار هستید. با معرفی GDPR در ماه مه ۲۰۱۸ شرکت‌ها موظف شده‌اند که قبل از استفاده از داده‌های کاربران (اروپایی) خود برای هرگونه کمپین بازاریابی، رضایت آن‌ها را کسب کنند. این اقدام بدان معناست که اگر رضایت مشتری مطابق با GDPR به دست نیاید، داده‌های جمع‌آوری‌شده نمی‌توانند برای اهداف بازاریابی...

    مطالعه بیشتر
  • چه هزینه‌های حقوقی را باید برای فروشگاه آنلاین خود پیش‌بینی کنید؟
    چه هزینه‌های حقوقی را باید برای فروشگاه آنلاین خود پیش‌بینی کنید؟
    26 بازدید

    اجرای یک فروشگاه آنلاین موفق به این معنی است که شما از بسیاری از مراحل حیاتی عبور کرده‌اید. شما مدیریت کاتالوگ، لجستیک، سئو و تجربه مشتری را مدیریت کرده‌اید. اما آیا در مورد جنبه‌های قانونی کسب‌وکار خود همان وضوح را دارید؟ هزینه‌های قانونی اغلب در شتاب کارآفرینی نادیده گرفته می‌شوند. درحالی‌که می‌توانند بالا باشند و اگر به‌درستی پیش‌بینی نشوند برای کسب‌وکار شما یک خطر واقعی محسوب می‌شوند. از همین رو برای ادامه رشد بدون مشکل و جلوگیری از شگفتی‌های ناخوشایند، در این مطلب ۵ دسته از هزینه‌های...

    مطالعه بیشتر
  • چگونه استفاده از ماژول ESTIMATED DELIVERY یا ماژول «تحویل تخمینی» را به حداکثر برسانیم؟
    چگونه استفاده از ماژول ESTIMATED DELIVERY یا ماژول «تحویل تخمینی» را به حداکثر برسانیم؟
    22 بازدید

    از زمان ظهور بیماری ویروس کرونا بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و حتی شرکت‌های بزرگ به کار از راه دور روی آورده‌اند و بسیاری از کارمندان اکنون از خانه کار می‌کنند. این وضعیت به این معنا است که بیش از هر زمان دیگری مردم ترجیح می‌دهند کالاهای خود را درب منزل دریافت کنند. وقتی که آنها به‌صورت آنلاین سفارش می‌دهند، افرادی که در منزل منتظر تحویل کالای خود هستند، در خصوص زمان تخمینی تحویل آن بسیار کنجکاوند. این اطلاعات می‌تواند بر انتخاب آنها در خرید از یک فروشگاه آنلاین تأثیر بگذارد.

    مطالعه بیشتر
  • کسب‌وکار آنلاین و پایداری محیط‌زیست: از لجستیک تا بسته‌بندی پایدار
    کسب‌وکار آنلاین و پایداری محیط‌زیست: از لجستیک تا بسته‌بندی پایدار
    24 بازدید

    هر پروژة اینترنتی چیزی منحصربه‌فرد و متفاوت برای ارائه به جهان دارد. مهم نیست که چگونه تصمیم به راه‌اندازی آن بگیرید یا چقدر طول می‌کشد تا به اهداف خود برسید. نکتة مهم این است که این پروژه به‌خوبی کار کند و همه را خوشحال کند. وقتی دربارة همه صحبت می‌کنیم، فقط به شما، شرکت شما و مشتریانتان اشاره نمی‌کنیم، بلکه به سیاره‌مان نیز اشاره داریم. مسئلة احترام به محیط‌زیست و پایداری محیطی خوشبختانه در سال‌های اخیر در حال افزایش است و در دنیای دیجیتال جایگاه مناسبی پیدا کرده است. به نظر می‌رسد نسل...

    مطالعه بیشتر
  • نکات ضروری برای تحویل موفقیت‌آمیز کالا در تعطیلات
    نکات ضروری برای تحویل موفقیت‌آمیز کالا در تعطیلات
    24 بازدید

    فصل تعطیلات بدون شک شلوغ‌ترین زمان سال برای فروشگاه‌های آنلاین است. به همین دلیل مهم است که برای آن به طور زودهنگام و مؤثر آماده شوید. این مقاله با همکاری DHL Express گردآوری شده است تا بهترین توصیه‌ها را در مورد چگونگی ادامه روند کار به شما ارائه دهد. با ما همراه باشید.

    مطالعه بیشتر
  • ده نکته مفید برای لجستیک کسب‌وکار آنلاین
    ده نکته مفید برای لجستیک کسب‌وکار آنلاین
    30 بازدید

    اگر بازاریابی مغز کسب‌وکار آنلاین شما است، لجستیک قلب تپنده آن است. به همین دلیل باید همیشه لجستیک تحت کنترل باشد و به‌خوبی کار کند. از همین رو نمی‌توان هنگام راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی خود، یک استراتژی لجستیکی یکباره را ارائه دهید و برای همیشه از آن استفاده کنید. چراکه نیازهای لجستیکی و نیازهای بازاریابی و ارتباطات، به طور مداوم در حال تغییر هستند. به همین دلیل فکر کردیم که ایجاد این راهنمای کوچک که شامل 10 نکته مفید برای فعال و فعال نگه داشتن قلب لجستیکی تجارت الکترونیک شما در همه زمان‌ها...

    مطالعه بیشتر
  • چگونه اتوماسیون حمل‌ونقل به کسب‌وکارهای آنلاین کمک می‌کند تا سودآوری خود را افزایش دهند؟
    چگونه اتوماسیون حمل‌ونقل به کسب‌وکارهای آنلاین کمک می‌کند تا سودآوری خود را افزایش دهند؟
    62 بازدید

    با رشد کسب‌وکار آنلاین، عملیات شما به طور اجتناب‌ناپذیری پیچیده‌تر می‌شود. یک اشتباه رایج که بسیاری از کسب‌وکارها مرتکب می‌شوند این است که هنوز به فرایندهای دستی انجام سفارشات وابسته هستند، یک کسب‌وکار آنلاین ممکن است با چند محصول و حجم فروش پایین شروع کند، زمانی که شروع به مقیاس‌گذاری می‌کند، حمل‌ونقل و انجام سفارشات دستی می‌تواند به‌سرعت به مشکل بخورد و زمان و هزینه کسب‌وکار شما را هدر دهد.

    مطالعه بیشتر
  • ارسال رایگان، سریع و مطمئن: یک ضرورت برای رضایت مشتری
    ارسال رایگان، سریع و مطمئن: یک ضرورت برای رضایت مشتری
    33 بازدید

    آمازون پرایم انتظارات تحویل را در سرتاسر کشور افزایش داده است. بسیاری از مصرف‌کنندگان آنلاین اکنون انتظار دارند که سفارشات آنلاین آنها در عرض دو روز به دستشان برسد و نمی‌خواهند برای آن هزینه‌ای پرداخت کنند. از همین رو مطالعات نشان می‌دهد که گزینه‌های حمل‌ونقل ضعیف، اصلی‌ترین دلیل ترک سبد خرید است. این بدان معنا است که کسب‌وکارهای اینترنتی باید اطمینان حاصل کنند که تحویل‌ها سریع و صحیح هستند تا بتوانند رقابتی باقی بمانند. اگر بیشتر از ۲ تا ۳ روز طول بکشد یا هزینه‌های بالای حمل‌ونقل دریافت...

    مطالعه بیشتر
1234567>|
Showing 1 to 12 of 80 (7 Pages)
فیلتر
منوها
دسته بندی کالا
سبد خرید