Blog navigation

آخرین ارسال‌ها

آنچه که باید  در خصوص هوش رقابتی بدانید
آنچه که باید در خصوص هوش رقابتی بدانید
4 بازدید

نظارت بر رقبا یکی از عوامل اساسی موفقیت در تجارت به‌ویژه در دنیای همیشه در حال تغییر تجارت الکترونیک است. این نظارت...

Read more
پرستاشاپ پلتفرمی برای کسب‌و‌کارهای B2B (تجارت به تجارت)
پرستاشاپ پلتفرمی برای کسب‌و‌کارهای B2B (تجارت به تجارت)
3 بازدید

برخلاف تصور بسیاری از کاربران پرستاشاپ یک پلتفرم با قابلیت‌های فروش متمرکز بر مصرف‌کننده(B2C) نیست. بلکه این پلتفرم...

Read more
چه چیزی به‌صورت آنلاین بفروشیم؟ المان‌ها و ترندها برای سایت تجارت الکترونیک شما
چه چیزی به‌صورت آنلاین بفروشیم؟ المان‌ها و ترندها برای سایت تجارت الکترونیک شما
3 بازدید

اولین سؤالی که باید قبل از افتتاح یک فروشگاه آنلاین از خود بپرسید، لزوماً ساده‌ترین یا واضح‌ترین سؤال نیست. این سؤال...

Read more
چگونه قبل از راه‌اندازی یک سایت تجارت الکترونیک، یک طرح کسب‌وکار تهیه کنیم؟
چگونه قبل از راه‌اندازی یک سایت تجارت الکترونیک، یک طرح کسب‌وکار تهیه کنیم؟
5 بازدید

راه‌اندازی یک کسب‌وکار تجارت الکترونیک می‌تواند یک ماجراجویی امیدوارکننده و چالش‌برانگیز باشد. بااین‌حال، بسیاری از...

Read more
اهمیت توجه بیشتر به" گشت و گذار مصرف کننده" در تجارت الکترونیکی فروشگاه آنلاین شما
اهمیت توجه بیشتر به" گشت و گذار مصرف کننده" در تجارت الکترونیکی فروشگاه آنلاین شما
651 بازدید 1 نظر

هنگام مدیریت روند تجارت الکترونیکی خود و بهبود بازدهی فروشگاه آنلاینی که دارید، شناختن فرایندی که مصرف کننده را با...

Read more

آخرین نظرات

بلاگ

این ماژول قدرتمندترین ، انعطاف پذیرترین و با امکانات‌ترین ماژول برای راه اندازی وبلاگ در پرستاشاپ می‌‌باشد و هر آنچه که برای ایجاد وبلاگ حرفه‌ای در وب‌سایت خود نیاز داشته باشید توسط آن فراهم می‌باشد.
 
Sort by:
  • آنچه که باید  در خصوص هوش رقابتی بدانید
    آنچه که باید در خصوص هوش رقابتی بدانید
    4 بازدید

    نظارت بر رقبا یکی از عوامل اساسی موفقیت در تجارت به‌ویژه در دنیای همیشه در حال تغییر تجارت الکترونیک است. این نظارت که به‌عنوان هوش رقابتی شناخته می‌شود، به فروشگاه‌های آنلاین امکان می‌دهد تا رقابتی بمانند و تحرکات بازار پیش‌بینی تا استراتژی خود را تعدیل کنند. اما چگونه می‌توان این کار را به طور مؤثر انجام داد؟ چه ابزارهایی موجود است؟ و چرا این موضوع برای فروشگاه آنلاین شما این‌قدر مهم است؟ ما در این مقاله پاسخ تمامی این سؤالات را قرار دادیم تا بتوانیم شما در زمینه هوش رقابتی راهنمایی کنیم.

    Read more
  • پرستاشاپ پلتفرمی برای کسب‌و‌کارهای B2B (تجارت به تجارت)
    پرستاشاپ پلتفرمی برای کسب‌و‌کارهای B2B (تجارت به تجارت)
    3 بازدید

    برخلاف تصور بسیاری از کاربران پرستاشاپ یک پلتفرم با قابلیت‌های فروش متمرکز بر مصرف‌کننده(B2C) نیست. بلکه این پلتفرم توانایی ارائه ابزارهای قدرتمندی برای مدیریت پیچیدگی‌های تجارت الکترونیک B2B نیز دارد. این ابزارها به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا روابط مشتری را مدیریت کنند، خریداران را تقسیم‌بندی کنند، سفارش‌های بزرگ را پردازش کنند و قیمت‌گذاری تخصصی را مدیریت کنند. با استفاده از پرستاشاپ، کسب‌وکارها ابزارهای لازم برای موفقیت در یک بازار B2B چالش‌برانگیز را به دست می‌آورند.

    Read more
  • چه چیزی به‌صورت آنلاین بفروشیم؟ المان‌ها و ترندها برای سایت تجارت الکترونیک شما
    چه چیزی به‌صورت آنلاین بفروشیم؟ المان‌ها و ترندها برای سایت تجارت الکترونیک شما
    3 بازدید

    اولین سؤالی که باید قبل از افتتاح یک فروشگاه آنلاین از خود بپرسید، لزوماً ساده‌ترین یا واضح‌ترین سؤال نیست. این سؤال می‌تواند چه چیزی را آنلاین بفروشیم؟ باشد. از همین رو بسیاری در آرزوی یافتن "جام مقدس" محصولات یا به عبارتی پرفروش‌ترین محصول هستند، باید توجه داشت که کلید موفقیت غالباً در بهره‌برداری از آنچه که قبلاً کارساز بوده نهفته است. از همین رو تکیه بر محصولات آزمون‌وخطا شده، هدف‌گذاری یک نیش خاص و تحقیق دقیق در مورد ذائقه‌ها و انتظارات مصرف‌کنندگان امروزی، همگی استراتژی‌هایی هستند که...

    Read more
  • چگونه قبل از راه‌اندازی یک سایت تجارت الکترونیک، یک طرح کسب‌وکار تهیه کنیم؟
    چگونه قبل از راه‌اندازی یک سایت تجارت الکترونیک، یک طرح کسب‌وکار تهیه کنیم؟
    5 بازدید

    راه‌اندازی یک کسب‌وکار تجارت الکترونیک می‌تواند یک ماجراجویی امیدوارکننده و چالش‌برانگیز باشد. بااین‌حال، بسیاری از کارآفرینان بدون درنظرگرفتن اهمیت تهیه یک برنامه کسب‌وکار مستحکم برای سایت تجارت الکترونیکشان به‌سرعت وارد این حوزه می‌شوند. نتیجه این برخورد چه می‌شود؟ بیشتر سایت‌های تجارت الکترونیک جدید در طی چند سال اول شکست می‌خورند، چراکه استراتژی روشنی ندارند و نمی‌توانند موانع را پیش‌بینی کنند. اما یک برنامه کسب‌وکار خوب تدوین‌شده می‌تواند تمامی است مشکلات را پیش‌بینی و از آن اجتناب کند....

    Read more
  • آماده شدن برای فروش بهتر در تابستان : 8 ماژول اساسی و ضروری
    آماده شدن برای فروش بهتر در تابستان : 8 ماژول اساسی و ضروری
    765 بازدید

    هم اکنون در فصل تابستان بسر می ­بریم. در این فصل، بحث فروش و پیشنهادات ویژه تابستانی، بحث بسیار جذاب و داغی برای مشتریان شما خواهد بود. برای اطمینان از اینکه فروشگاه آنلاین شما در این دوره مهم سال هیچ فرصتی را از دست ندهد، فروشگاه آسان پرستا مجموعه ای از ماژول های مختلفی را به شما پیشنهاد و معرفی می کند که ویژگی های آن برای افزایش فروش شما و جلب رضایت مشتریان بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

    Read more
  • اهمیت توجه بیشتر به" گشت و گذار مصرف کننده" در تجارت الکترونیکی فروشگاه آنلاین شما
    اهمیت توجه بیشتر به" گشت و گذار مصرف کننده" در تجارت الکترونیکی فروشگاه آنلاین شما
    651 بازدید
    1 دیدگاه
    ★★★★★ (5.0)

    هنگام مدیریت روند تجارت الکترونیکی خود و بهبود بازدهی فروشگاه آنلاینی که دارید، شناختن فرایندی که مصرف کننده را با سازوکار و سیاست کلی فروشگاه شما آشنا می­‌کند الزامی است، این شناخت از آگاهی و ایجاد نیاز نسبت به یک محصول گرفته تا ایجاد حس وفاداری بالقوه مشتریان، به برندی خاص از اهمیت ویژه­‌ای برخوردار است. به انجام صحیح این فرآیند، اصطلاحاً " گشت و گذار مصرف کننده" می­‌گویند.

    Read more
  • تدارک برای بحران: اهمیت اطمینان از تداوم یافتن تجارت در دوران کرونا
    تدارک برای بحران: اهمیت اطمینان از تداوم یافتن تجارت در دوران کرونا
    725 بازدید

    در مورد تأثیر کرونا ویروس بر دنیای تجارت الکترونیکی و به طور کلی بازار مقالات بسیاری تا به اکنون چاپ شده است، این رویداد غیر منتظره جنبه های بسیاری از زندگی ما را متحول و دگرگون کرده است.یکی از این جنبه‌ها در زمینه تجارت است. مخصوصا تجارت الکترونیکی و آنلاین! زنجیره تأمین و تدارکات کالا به طور کلی عناصری هستند که تقریباً برای کلیه شرکت های بازرگانی مشترک است که بیشترین تأثیر را از اثرات سو و منفی این بیماری مهلک متحمل شدهاند. ضعف­‌هایی که دقیقاً در نتیجه بررسی‌­های شوک­‌های شدید ناشی از...

    Read more
  • چگونه به سرعت اولین فروشگاه آنلاین خود را بسازید
    چگونه به سرعت اولین فروشگاه آنلاین خود را بسازید
    705 بازدید

    آیا می خواهید در اسرع وقت از طریق وب سایت فروشگاه خود شروع به فروش آنلاین کنید؟ گزینه های بسیار عالی زیادی وجود دارد، بنابراین شما می توانید یکی از این موارد را انتخاب کنید که متناسب و مطابق با نیازهای شما باشد.در این مقاله ما بر روی 5 محور مهم تمرکز کرده­ایم تا شما بتوانید هرچه سریعتر از خرید و فروش آنلاین خود لذت ببرید، ضمن اینکه از برخی از مشکلات رایج جلوگیری کنید.در این مقاله همچنین به گزینه خاصی خواهیم پرداخت که می­تواند روند راه اندازی و بهره­برداری از فروشگاه آنلاین شما را تسریع کند.

    Read more
  • استراتژی های اومینی چنل: آینده مشترک خرده فروشی و تجارت الکترونیکی
    استراتژی های اومینی چنل: آینده مشترک خرده فروشی و تجارت الکترونیکی
    761 بازدید

    اومینی چنل در علم اقتصاد و تجارت، مربوط به نوعی بازار خرده فروشی است که روش های مختلفی از خرید را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد (مثلاً آنلاین ، از طریق یک فروشگاه فیزیکی یا از طریق تلفن و...) در دنیای تجارت بحث داغی در مورد تفاوت بین بازار تجارت الکترونیکی و خرده فروشی فیزیکی وجود دارد. غالبا این استدلال اشتباه وجود دارد که تجارت آنلاین باعث نابودی و اضمحلال بازار خرده فروشی فیزیکی می­‌شود و آن را مختل می­‌نماید، اما در واقعیت می­‌بینیم که این طور نیست! تجارت آنلاین مطمئناً مزایایی به...

    Read more
  • بازاریابی اینفلوئنسری  چیست و چرا می تواند برای شما بسیار مفید باشد…
    بازاریابی اینفلوئنسری چیست و چرا می تواند برای شما بسیار مفید باشد…
    701 بازدید

    در شبکه‌های اجتماعی افرادی با صدها هزار دنبال کننده یا فالوئر وجود دارند، در این میان کسانی نیز هستند که کمتر از ده هزار نفر دنبال­کننده دارند اما هنوز هم نفوذ زیادی دارند، افرادی که به‌طورکلی با مد سر و کار دارند و یا کسانی که به طور خاص در زمینه یک کالای بخصوص مانند کلاه، دستکش و... تخصص و تبحر دارند.

    Read more
Showing 1 to 10 of 10 (1 Page)
فیلتر
منوها
دسته بندی کالا
سبد خرید