Blog navigation

آخرین ارسال‌ها

چگونه Nest Dream موفق شد به یک برند بین‌المللی تبدیل شود؟
چگونه Nest Dream موفق شد به یک برند بین‌المللی تبدیل شود؟
0 بازدید

Nest Dream یک شرکت آنلاین 100% اسپانیایی است که در سال 2023 تاسیس شد. این شرکت در زمینه مبلمان تخصص دارد. ما این فرصت...

Read more
درخشش برند Les Bougies de Charroux به کمک پرستاشاپ
درخشش برند Les Bougies de Charroux به کمک پرستاشاپ
4 بازدید

آیا از تاریخچه و موفقیت برند Les Bougies de Charroux را اطلاعاتی دارید؟ این کسب‌وکار دست‌ساز که به مدت نزدیک به ۱۵...

Read more
موفقیت در فروش مستقیم به مصرف‌کننده در دو برند Gallia و Blédina در پرستاشاپ
موفقیت در فروش مستقیم به مصرف‌کننده در دو برند Gallia و Blédina در پرستاشاپ
2 بازدید

Gallia و Blédina  دو برند نمادین گروه دانون، به استراتژی فروش مستقیم به مصرف‌کننده (DtoC) روی آورده‌اند. هدف این...

Read more
چگونه هاستینگ پرستاشاپ به موفقیت فروشگاه آنلاین Caves Carrière کمک می‌کند؟
چگونه هاستینگ پرستاشاپ به موفقیت فروشگاه آنلاین Caves Carrière کمک می‌کند؟
1 بازدید

آیا می‌خواهید با استفاده از تخصص پرستاشاپ، عملکرد وب فروشگاه آنلاین خود را بهبود بخشید؟ Caves Carrière شرکتی که...

Read more
افزایش 30% نرخ تبدیل در فروشگاهای Ravate به کمک استراتژی «الان بخر، بعداً پرداخت کن»
افزایش 30% نرخ تبدیل در فروشگاهای Ravate به کمک استراتژی «الان بخر، بعداً پرداخت کن»
2 بازدید

با ادغام راهکار پرداخت Alma در PrestaShop، گروه Ravate نه‌تنها فروش را افزایش داد، بلکه نرخ حفظ مشتری خود را نیز...

Read more

آخرین نظرات

Posted in: "1404"

 
Sort by:
  • چگونه Nest Dream موفق شد به یک برند بین‌المللی تبدیل شود؟
    چگونه Nest Dream موفق شد به یک برند بین‌المللی تبدیل شود؟
    0 بازدید

    Nest Dream یک شرکت آنلاین 100% اسپانیایی است که در سال 2023 تاسیس شد. این شرکت در زمینه مبلمان تخصص دارد. ما این فرصت را داشتیم که با کارلوس ریرو، مدیر فروشگاه، ملاقات کنیم و درباره تاریخچه، چالش‌ها و برنامه‌های آینده Nest Dream صحبت کنیم. با ما همراه باشید

    Read more
  • درخشش برند Les Bougies de Charroux به کمک پرستاشاپ
    درخشش برند Les Bougies de Charroux به کمک پرستاشاپ
    4 بازدید

    آیا از تاریخچه و موفقیت برند Les Bougies de Charroux را اطلاعاتی دارید؟ این کسب‌وکار دست‌ساز که به مدت نزدیک به ۱۵ سال در زمینه شمع‌های معطر تخصص دارد، تخصص خود را با یک وب‌سایت اینترنتی هماهنگ کرده و از فناوری‌های پرستاشاپ برای ایجاد یک حضور آنلاین موفق استفاده کرده است. از همین رو ما در این مطلب قصد داریم داستان موفقیت و روش‌های درخشش این برند را برای شما همراهان عزیز بیان کنیم.

    Read more
  • موفقیت در فروش مستقیم به مصرف‌کننده در دو برند Gallia و Blédina در پرستاشاپ
    موفقیت در فروش مستقیم به مصرف‌کننده در دو برند Gallia و Blédina در پرستاشاپ
    2 بازدید

    Gallia و Blédina  دو برند نمادین گروه دانون، به استراتژی فروش مستقیم به مصرف‌کننده (DtoC) روی آورده‌اند. هدف این استراتژی تقویت نزدیکی به مصرف‌کنندگان نهایی و بهتر برآورده‌کردن انتظارات جدید مصرف‌کنندگان است. در این روش ارائه دسترسی به تمام محصولات، ترکیب محصولات، خدمات و ارائه اشتراک‌های شخصی‌سازی شده از طریق جمع‌آوری داده‌های بهینه‌شده از اجزای یک برنامه موفق صورت می‌گیرد.

    Read more
  • چگونه هاستینگ پرستاشاپ به موفقیت فروشگاه آنلاین Caves Carrière کمک می‌کند؟
    چگونه هاستینگ پرستاشاپ به موفقیت فروشگاه آنلاین Caves Carrière کمک می‌کند؟
    1 بازدید

    آیا می‌خواهید با استفاده از تخصص پرستاشاپ، عملکرد وب فروشگاه آنلاین خود را بهبود بخشید؟ Caves Carrière شرکتی که شراب‌های استثنایی را به‌صورت آنلاین می‌فروشد، این اقدام را انجام داده است. اریک کریر، بنیان‌گذار و جولین هوت مدیر تجارت الکترونیک، در مورد مزایا و نتایج پیشنهاد میزبانی پرستاشاپ با ما صحبت می‌کنند.

    Read more
  • افزایش 30% نرخ تبدیل در فروشگاهای Ravate به کمک استراتژی «الان بخر، بعداً پرداخت کن»
    افزایش 30% نرخ تبدیل در فروشگاهای Ravate به کمک استراتژی «الان بخر، بعداً پرداخت کن»
    2 بازدید

    با ادغام راهکار پرداخت Alma در PrestaShop، گروه Ravate نه‌تنها فروش را افزایش داد، بلکه نرخ حفظ مشتری خود را نیز بهبود بخشید. این شرکت پیشرو در تجارت کالاهای سرمایه‌ای در جزیره رئونیون، به خدمات مشتری متعهد است و ارائه طرح‌های اقساطی به‌عنوان یک اهرم رشد استراتژیک ثابت را در دستور کار خود قرار داده است. ما در این مطلب قصد داریم شما همراهان عزیز را با علل موفقیت این شرکت آشنا کنیم.

    Read more
  • موفقیت چشمگیر JB Sport در افزایش فروش به میزان ۳۲۵٪  به کمکEcomail  و پرستاشاپ
    موفقیت چشمگیر JB Sport در افزایش فروش به میزان ۳۲۵٪ به کمکEcomail و پرستاشاپ
    1 بازدید

    در گذشته JB Sport بر روی یک وب‌سایت سفارشی فعالیت می‌کرده. در حالی که این پلتفرم کارایی مناسبی دارد، نگهداری از آن دشوار و به‌روزرسانی‌ها زمان‌بر است. این ناکارآمدی باعث شد کاربران تصمیم بگیرند وب‌سایت خود را از این پلتفرم قدیمی به یک پلتفرم قوی و کاربرپسند آنلاین مانند پرستاشاپ که برای ساده‌سازی مدیریت سایت و بهبود فرایندهای فروش طراحی شده است؛ انتقال دهند.

    Read more
  • هوش مصنوعی هم‌پیمان شما در خلاقیت بصری
    هوش مصنوعی هم‌پیمان شما در خلاقیت بصری
    9 بازدید

    موفقیت فروش آنلاین تا حد زیادی مبتنی بر زیبایی‌شناسی بصری است. هوش مصنوعی تولیدی به فروشندگان راهی عالی برای تجدید جذابیت سایت خود با ایجاد تصاویر با تأثیر بالا، سناریوهای واقعی محصول و حتی استفاده از مدل‌های مجازی شخصی‌سازی شده ارائه می‌دهد. از همین رو ما در این مطلب قصد داریم به اهمیت و مزایای این ابزار کاربردی می‌پردازیم.

    Read more
  • جستجوی بصری، روشی نوین و روبه‌افزایش برای مشتریان کسب‌وکارهای آنلاین
    جستجوی بصری، روشی نوین و روبه‌افزایش برای مشتریان کسب‌وکارهای آنلاین
    6 بازدید

    در دنیای امروز ابزارهایی مانند Google Lens در حال تغییر نحوه کشف و خرید محصولات آنلاین هستند. حال سؤالی که مطرح می‌شود این است که در دنیای تجارت آنلاین نیز این ابزار کاربردی دارد؟ آیا آماده است تا از این انقلاب بهره‌برداری کند؟ در این مقاله قصد داریم به بهینه‌سازی سئو بصری که موضوعی جذاب و ضروری برای فروشگاه‌های آنلاین بپردازیم.

    Read more
  • چگونه مشتریان خود را شگفت‌زده کنیم تا وفاداری آنها افزایش یابد
    چگونه مشتریان خود را شگفت‌زده کنیم تا وفاداری آنها افزایش یابد
    11 بازدید

    وفاداری مشتری چالشی مهم برای تمام برندها به‌ویژه در دنیای رقابتی تجارت اینترنتی است. با افزایش رقابت و مشتریان بی‌ثبات در دنیای آنلاین، شگفت‌زده کردن مشتریان شما اقدامی بسیار حیاتی است. از همین رو سؤالی که مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توانید متمایز شوید و تجربه‌ای به‌یادماندنی را به مشتری خود ارائه دهید؟ در اینجا چند استراتژی نوآورانه برای تقویت پیوند بین برند شما و مشتریانتان به‌منظور پرورش وفاداری بیان می‌کنیم. با ما همراه باشید.

    Read more
  • بهینه‌سازی نوار جستجو به‌منظور افزایش فروش آنلاین شما
    بهینه‌سازی نوار جستجو به‌منظور افزایش فروش آنلاین شما
    13 بازدید

    در دنیای رنگارنگ تجارت آنلاین نوار جستجوی یک سایت اینترنتی تنها یک عنصر ساده نیست. این ویژگی که اغلب نادیده گرفته می‌شود، پل ارتباطی بین محصولات شما و نیازهای خاص مشتریان شما است. بهینه‌سازی این ویژگی برای هر فروشگاه آنلاینی ضروری است تا بازدیدهای ساده را به فرصت‌های فروش تبدیل کند. در این مقاله ما قصد داریم به بررسی اهمیت نوار جستجو در ناوبری مشتری و مرور برخی از بهترین شیوه‌ها برای حداکثرکردن اثربخشی آن بپردازیم.

    Read more
  • درگاه پرداخت چیست و چرا مهم است؟
    درگاه پرداخت چیست و چرا مهم است؟
    14 بازدید

    درصورتی‌که شما نیز پیش‌تر فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کرده‌اید، مطمئناً بارها در خصوص درگاه‌های پرداخت شنیده‌اید. بااین‌حال درک اینکه این درگاه‌ها دقیقاً چه هستند و نقش حیاتی آن‌ها برای فروشگاه آنلاین شما لزوماً آسان نیست. در این مقاله ما قصد داریم این اصطلاح فنی را روشن کنیم و به طور واضح اصل کار درگاه پرداخت را توضیح خواهیم داد. در این مطلب چگونگی کار درگاه پرداخت و این موضوع که چرا یک راه‌حل پرداخت قابل‌اعتماد شرط اساسی برای هر سایت اینترنتی است را به‌صورت کامل بیان می‌کنیم.

    Read more
  • بهینه‌سازی تراکنش‌های کسب‌وکار اینترنتی: امنیت بیشتر و سهولت در هر دستگاه
    بهینه‌سازی تراکنش‌های کسب‌وکار اینترنتی: امنیت بیشتر و سهولت در هر دستگاه
    12 بازدید

    در چشم‌اندازهای دیجیتال که به‌سرعت در حال تحول است، توانایی پرداخت سریع برای خریدها بسیار حیاتی است. چه در حال گشت‌وگذار در فروشگاه‌های فیزیکی باشید و چه در حال خرید آنلاین تقاضا برای تراکنش‌های ساده و سریع باعث ظهور روش‌های پرداخت نوآورانه شده است. این نیاز به کارایی با یک مطالعه در سال 2023 از موسسه بی‌مارد تأکید شده است. این مطالعه نشان می‌دهد 20٪ از مصرف‌کنندگان در سه‌ماهه آخر به دلیل فرآیندهای طولانی یا پیچیده پرداخت، سبد خرید خود را رها کرده‌اند.

    Read more
12345>|
Showing 1 to 12 of 53 (5 Pages)
فیلتر
منوها
دسته بندی کالا
سبد خرید