Blog navigation

آخرین پست‌ها

مزایا و معایب گارانتی‌ها و سیاست‌های بازگشت کالا برای فروشگاه‌های آنلاین
مزایا و معایب گارانتی‌ها و سیاست‌های بازگشت کالا برای فروشگاه‌های آنلاین
34 بازدید

امروز نویسنده مهمان ما، لیا همیلتون، در TermsFeed، قرار است چند جنبه مهم از سیاست‌های قانونی که صاحبان کسب‌وکارهای...

مطالعه بیشتر
PSD2 SCA اینجاست. آیا سبد خرید شما آماده است؟
PSD2 SCA اینجاست. آیا سبد خرید شما آماده است؟
22 بازدید

اگر شما یک بازرگان هستید که در EEA و بریتانیا فعالیت می‌کنید یا یک صادرکننده کارت در این منطقه هستید احتمالاً PSD2 و...

مطالعه بیشتر
پنج سؤال رایج در خصوص کلاهبرداری تبلیغاتی
پنج سؤال رایج در خصوص کلاهبرداری تبلیغاتی
55 بازدید

در NS8، به شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا از کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال خود بیشترین بهره را ببرند و تأثیر تقلب در تبلیغات را...

مطالعه بیشتر
مالیات بر ارزش افزوده و برگزیت، تغییراتی که بازرگانان باید به آن توجه کنند
مالیات بر ارزش افزوده و برگزیت، تغییراتی که بازرگانان باید به آن توجه کنند
22 بازدید

در تاریخ 31 دسامبر 2020، بریتانیا به طور قطعی از اتحادیه اروپا خارج شد و برگزیت به طور رسمی اعلام گردید. این اقدام...

مطالعه بیشتر
چرا مدیریت رضایت در فروشگاه آنلاین شما نیز اعمال می‌شود؟
چرا مدیریت رضایت در فروشگاه آنلاین شما نیز اعمال می‌شود؟
25 بازدید

همه ما با بنرهای کوکی که به‌محض ورود به یک وب‌سایت ظاهر می‌شوند، آشنا هستیم. گاهی از خود می‌پرسید که چرا به چنین بنری...

مطالعه بیشتر

آخرین نظرات

متشر شده در :"1404 - اردیبهشت"

 
مرتب‌سازی براساس:
  • هوش مصنوعی و سئو چه تأثیری بر استراتژی و دید شما دارند؟
    هوش مصنوعی و سئو چه تأثیری بر استراتژی و دید شما دارند؟
    36 بازدید

    با ظهور سریع هوش مصنوعی (AI) و ادغام روزافزون آن در موتورهای جستجو مانند گوگل، این سؤال در ذهن کاربران به وجود می‌آید که تأثیر آن بر سئو و دید آنلاین فروشگاه‌های اینترنتی چیست؟ این مقاله به بررسی این موضوع به‌صورت پرسش‌وپاسخ می‌پردازد تا به سؤالات شما پاسخ دهد و پاسخ‌های ساده‌ای در مورد تغییرات استراتژی‌های سئو ناشی از هوش مصنوعی ارائه دهد.

    مطالعه بیشتر
  • عملکرد در کسب‌وکار آنلاین به چه معناست؟
    عملکرد در کسب‌وکار آنلاین به چه معناست؟
    37 بازدید

    امروزه اصطلاح عملکرد در دنیای فروش و کسب‌وکار اینترنتی پیش از حد استفاده می‌شود. بااین‌حال، به‌ندرت با دقتی که لازم است از این اصطلاح استفاده می‌شود. فراتر از استفاده گسترده، عملکرد واقعیتی پیچیده را پوشش می‌دهد که در آن مسائل فنی و استراتژی‌های متعدد درهم‌تنیده شده‌اند. درحالی‌که آسان است که آن را به یک شاخص ساده موفقیت کاهش دهیم، بررسی آن در جنبه‌های مختلف به‌ویژه جنبه‌های مربوط به استحکام و کارایی فنی یک فروشگاه آنلاین بسیار معنادارتر است. این جنبه‌ها اغلب نادیده گرفته می‌شوند، اما پایه‌ای...

    مطالعه بیشتر
  • مزیت‌های راه‌حل‌ متن‌باز (Open source) برای کسب‌وکارهای اینترنتی
    مزیت‌های راه‌حل‌ متن‌باز (Open source) برای کسب‌وکارهای اینترنتی
    41 بازدید

    انتخاب راه‌حل فناوری مناسب می‌تواند عامل تعیین‌کننده‌ای بین رکود و رشد برای یک فروشگاه آنلاین باشد. برای کسب‌وکارهای درحال‌رشد، تنها مسئله هزینه‌ها یا کارایی نیست، بلکه تمایل به حفظ کنترل کامل بر اکوسیستم دیجیتال خود نیز اهمیت دارد. پس چگونه می‌توان انعطاف‌پذیری، کنترل و مقیاس‌پذیری را بدون قربانی‌کردن چابکی که برای موفقیت نیاز دارید، ترکیب کرد؟ اینجاست که منبع‌باز (Open source) می‌تواند تفاوت ایجاد کند. در این مقاله از طریق ۱۰ مزیت کلیدی کشف می‌کنید که چرا انتخاب یک راه‌حل منبع‌باز می‌تواند...

    مطالعه بیشتر
  • شروع کار شخصی‌سازی پیام‌ها برای مشتریان
    شروع کار شخصی‌سازی پیام‌ها برای مشتریان
    38 بازدید

    شخصی‌سازی پیام‌ها برای مشتریان شما راهی عالی برای متمایزشدن از رقبایتان است. به شرطی که بدانید چگونه این کار را انجام دهید. به یاد داشته باشید پیداکردن تعادل مناسب بین یادآوری‌های خوشامدگویی و پیام‌های بیش از حد مکرر کار آسانی نیست. دانستن رویدادهای تکراری تقویم مفید است، به شرطی که مشتریان خود را به‌خوبی بشناسید. به‌عنوان‌مثال ارسال ایمیل به تمام مشتریان‌تان برای روز جهانی بازی‌های ویدئویی در ماه ژوئیه لزوماً ایده خوبی نیست. بلکه شما می‌بایست بسته به پروفایل آن‌ها این نوع پیام را ارسال کنید....

    مطالعه بیشتر
  • تبدیل، تجربه کاربری و درآمد: هر میلی‌ثانیه اهمیت دارد
    تبدیل، تجربه کاربری و درآمد: هر میلی‌ثانیه اهمیت دارد
    67 بازدید

    سرعت یک اهرم عملکردی حیاتی در کسبو کارهای اینترنتی است. یک وب‌سایت با بارگذاری کند به معنای سبدهای خرید رها شده، مشتریان بی‌صبر و فرصت‌هایی است که توسط رقبای شما تصاحب می‌شود. از همین رو هر میلی‌ثانیه بهینه‌سازی یک شانس برای افزایش درآمد شماست. پس چگونه می‌توانید سایت خود را بهینه کنید تا قبل از اینکه مشتریان حتی محصولات شما را ببینند، آنها را از دست ندهید؟ بیایید به دنیای میلی‌ثانیه‌ها و تأثیرات نه چندان جزئی آنها بر فروش و درآمد شما بپردازیم.

    مطالعه بیشتر
  • آیا وقت آن است که برند خود را تازه کنید؟
    آیا وقت آن است که برند خود را تازه کنید؟
    34 بازدید

    با جهانی‌شدن و افزایش شبکه‌های اجتماعی، برندینگ شما یک عنصر حیاتی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. بااین‌حال باوجود اهمیت حیاتی آن، برندینگ گاهی اوقات به حاشیه رانده می‌شود و تحت‌الشعاع اضطرارهای روزمره یا اهداف کوتاه‌مدت قرار می‌گیرد. حال سؤالی که مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توانید بفهمید که زمان آن رسیده است که تصویر برند خود را تازه کنید؟ این مقاله با اشاره به عناصر کلیدی برند یک کسب‌وکار اینترنتی به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید آیا زمان تجدید برندینگ شما فرارسیده است یا خیر.

    مطالعه بیشتر
  • چرا و چگونه اجناس دست‌دوم را به کاتالوگ خود اضافه کنیم؟
    چرا و چگونه اجناس دست‌دوم را به کاتالوگ خود اضافه کنیم؟
    38 بازدید

    امروزه باتوجه‌به نگاه مسئولانه مصرف‌کنندگان به محیط‌زیست، بازار کالاهای دست‌دوم به‌عنوان یک فرصت بزرگ برای انواع کسب کار ظهور کرده است. به‌عنوان‌مثال باتوجه‌به 67٪ از خریدهای دست‌دوم که در سال 2021 به صورت آنلاین در فرانسه انجام شده، ادغام این محصولات در کاتالوگ شما یک استراتژی مناسب برای برآورده کردن انتظارات جدید مصرف‌کنندگان و همچنین تأکید بر تعهدات زیست‌محیطی شماا ست. این مقاله شما را در مورد مزایا و مراحل ورود به این صنعت در حال رشد راهنمایی می‌کند.

    مطالعه بیشتر
  • نکات برتر برای خبرنامه‌های برند
    نکات برتر برای خبرنامه‌های برند
    46 بازدید

    خبرنامه‌های برند می‌توانند ابزارهای ارزشمندی برای سایت‌های اینترنتی باشند. این ایمیل‌های مکرر (اما نه خیلی زیاد!) به شما این امکان را می‌دهند که رابطه‌ای پایدار با مشتریان خود برقرار کنید، هویت برند خود را تأیید کنید و از طریق ارتباطات هدفمند و جذاب، فروش خود را افزایش دهید. در این مقاله، ما به بررسی چگونگی ساختار یک خبرنامه مؤثر که مخاطبان شما را جذب کند و بدون اینکه به دام ایمیل‌های تجاری ساده بیفتد، خواهیم پرداخت.

    مطالعه بیشتر
  • ۶ ایده تبلیغاتی فیزیکی برای فروشگاه‌های آنلاین
    ۶ ایده تبلیغاتی فیزیکی برای فروشگاه‌های آنلاین
    79 بازدید

    در زمانی که دیجیتال بر دنیای تبلیغات تسلط دارد، اهمیت کمپین‌های تبلیغاتی خارج از خانه (OOH) حتی برای فروشگاه‌های آنلاین غیرقابل‌انکار است. در واقع، باوجود تسلط دیجیتال، تبلیغات فیزیکی یک روش مؤثر برای تکمیل استراتژی‌های آنلاین و دسترسی به مصرف‌کنندگان در زندگی روزمره‌شان است. در این مقاله، به بررسی امکانات مختلفی که OOH برای سایت‌های اینترنتی ارائه می‌دهد و چگونگی ادغام این روش‌ها در یک استراتژی کلی بازاریابی می‌پردازیم.

    مطالعه بیشتر
  • راهنمای شروع کار فروش در اینستاگرام
    راهنمای شروع کار فروش در اینستاگرام
    44 بازدید

    اینستاگرام مدت‌هاست که فراتر از یک پلتفرم ساده برای اشتراک‌گذاری عکس رفته است. متا دومین اپلیکیشن پر دانلود در جهان است (پس از تیک‌تاک) و عامل فروش آن به ابزاری قدرتمند برای برندها و فروشگاه‌های آنلاین تبدیل شده است که به دنبال دسترسی به یک مخاطب وسیع هستند. ما در این راهنمای شروع به کار به شما کمک می‌کنیم تا بفهمید چگونه می‌توانید فروش خود را در اینستاگرام افزایش دهید. نکات ما را دنبال کنید تا حضور فروشگاه آنلاین خود را در این شبکه اجتماعی پر از فرصت‌ها بهینه کنید.

    مطالعه بیشتر
  • فراتر از رسانه‌های اجتماعی: چرا پوشش خبری هنوز برای فروشگاه آنلاین شما اهمیت دارد
    فراتر از رسانه‌های اجتماعی: چرا پوشش خبری هنوز برای فروشگاه آنلاین شما اهمیت دارد
    31 بازدید

    درحالی‌که شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرها جایگاه برجسته‌ای در کسب‌وکارهای آنلاین دارند، قدرت و تأثیر مطبوعات سنتی گاهی نادیده گرفته می‌شود. این در حالی است که تبلیغ برند شما در یک روزنامه، مجله یا حتی در تلویزیون هنوز هم یک اهرم قدرتمند برای تقویت شهرت و ایجاد اعتبار شما است. دریافت پوشش رسانه‌ای می‌تواند تفاوت بسیاری هم برای یک فروشگاه آنلاین جوان که به دنبال نام‌آوری است و هم برای یک برند معتبرتر ایجاد کند. از همین رو در این مقاله، شما یاد خواهید گرفت که چگونه برند خود را در رسانه‌های...

    مطالعه بیشتر
  • چرا باید SMS را به استراتژی بازاریابی ایمیلی خود اضافه کنید؟
    چرا باید SMS را به استراتژی بازاریابی ایمیلی خود اضافه کنید؟
    37 بازدید

    درحالی‌که امروزه در کسب‌وکارهای اینترنتی رقابت برای جلب‌توجه مصرف‌کنندگان شدید است، بازاریابی متنی یا SMS به‌عنوان یک راه‌حل قدرتمند برای تقویت کمپین‌های ایمیلی شما در حال ظهور است. این روش می‌تواند نتایج شما را فوری، شخصی و بسیار جذاب، متحول کند و به طور یکپارچه با تلاش‌های بازاریابی ایمیلی شما ادغام شود. بیایید در این مقاله با هم بررسی کنیم که چگونه و چرا باید آن را به استراتژی تجارت الکترونیکی خود اضافه کنید.

    مطالعه بیشتر
123>|
Showing 1 to 12 of 28 (3 Pages)
فیلتر
منوها
دسته بندی کالا
سبد خرید